ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ & ΕΠΙΣΚΕΥΗ

Σε περίπτωση που το προϊόν σας παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με τον εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή από τον οποίο αγοράσατε το προϊόν. Εάν το προϊόν προσδιοριστεί ως ελαττωματικό κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης του κατασκευαστή, ο μεταπωλητής σας θα φροντίσει για τη διαδικασία εγγύησης (δείτε "Όροι και Συνθήκες Εγγύησης για Τελικούς Καταναλωτές"). Για να είστε σίγουροι για την εγγύηση κατασκευαστή της DENON, σας συνιστούμε να συμβουλευτείτε τον Εντοπισμό Μεταπωλητή πριν κάνετε την αγορά σας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι είναι εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής της DENON. Μη εξουσιοδοτημένοι μεταπωλητές εξαιρούνται από την εγγύηση κατασκευαστή της DENON.

Σε περίπτωση που έχει παρέλθει η περίοδος εγγύησης του κατασκευαστή, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε απ' ευθείας με ένα από τα εξουσιοδοτημένα μας σέρβις και να ζητήσετε μία προσφορά.

Παρακάτω θα βρείτε το Εξουσιοδοτημένο Σέρβις

ΚΙΝΟΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ
Πύργου 14 Γλυφάδα
166 75 Αθήνα
τηλ.:210 9601071